poniedziałek, 19 kwietnia 2010

Koniec żałoby narodowej i...

 Żałoba narodowa się skończyła,niech Ś.P Kaczyńscy spoczywają w błękitnym niebie.

Stety świat się nadal toczy więc czas na kilka spraw przyziemnych :) :
  • już za tydzień pisze egzamin gimnazjalny,ustawielm sobie niska poprzeczka : 60 pkt.Tyle mi wystarczy do przyjęcia do Technikum Informatycznego w którym mam nadzieje czeka mnie dobra przyszłość.
  • Po egzaminie mam ponad tydzień czasu na przygotowanie się do przełożone konkursu PolLogia,odbędzie się on 8 maja.
  • Udało mi się opanować MySQL w stopniu pozwalającym na wykorzystanie go w RPG MOD 2 
Jeśli zaś chodzi o RPG moda 2,to możecie zostać testerami których wybiore do testów nad rpg modem.
Aby zostać testerem należy mi wysłać E-Maila na adres damiansht (małpka) gmail (kropeczka) com .
Napiszcie także dlaczego wy,nie moge miec od grona testerów,bo jescze nie bede ze wszystkimi nadrabiał.
Przydałby się także hoster z serwerem MySQL,ewentualnie moge postawić serwer hamachi(nie,nie mam pirata.Tylko zablokowane porty).No i tyle...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz