niedziela, 25 kwietnia 2010

DLC do Left 4 Dead 2

Niedawno do gry left 4 dead 2 wyszedł bezpłatny dodatek o nazwie 'the passing'.Wprowadza on do gry kampanie o nazwie 'the passing' w której znowu wcielimy się w czwórke ocalałych niszcząc hordy wrogów.Ale czy jest coś w niej wyjątkowego,co odróżni ją od innych map?Oczywiście że tak!Valve nas zaskoczyło i dodało do tej kampania 3 ocalałych z jedynki(Zoey/Francis/Mudżin).Głównym powodem dlaczego bill nie dotarł nie jest jakiś zwrot fabularny lecz techniczny,z powodu smierci goscia ktory podkładał głos do gry nie mogli już nic z Billem zrobić.A szkoda...
Niestety dodatek nie jest samymi plusami wymalowany,każda piękna róża posiada ostre kolce.Niestety,gracze którzy używali SourceModa(w tym ja) nadziali się na te kolce,przez co ŻADEN serwer nie może narazie mieć sourcemoda(nonsteam teraz ma chyba lepiej :E).No cóż...poczekam troche aż SM będzie działał i wezme sie za rpg moda...(w ten piątek lub po 9 maja)

A tak z innych wiadomości,to troche nerwy mnie biora :/,za 2 dni zaczynaja sie 3 dni egzaminow gimnazjalnych.Mam nadzieje ze z polskiego beda latwe pytania i uda mi sie moje ustalone minimum >60 pkt zdobyć.Powtórzyłem to co sie dalo i wystarczy tylko czekac,jescze lekkie powtorzenie motywow i koniec...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz