czwartek, 22 kwietnia 2010

27-29 kwietnia

27,28,29 niby takie nie pozorne liczby a jednak coś w nich tkwi.Będą zawierać pamiętny moment na kartkach mojego życia w którym napisałem egzamin gimnazjalny.Ostatnie powtórki,rozwiązania egz. z poprzednich lat i taka niby pustka w głowie,czy zapełni się do wtorku?(w sensie duzo stresu etc ^^)Zobaczymy.
Najbradziej obawiam sie :
-Chemii,Biologii,Historii
Reszta przedmiotow jakos ujdzie(no i lektury z polskiego ;p).
Zamierzam zdobyc minimum ~60 pkt co pozowli mi na w miare swobodny wstep do technikum Inf(teza na pdst pkt potrzebnych rok temu do tej samej klasy w Tech.).
A jak przebiegały przygotowania :
-Przez około pół roku codziennie w piatek kolko o 7:00 z polskiego,bardzo pomocne.Nauczycielke mieliśmy mądrą i rzetelną :)
-powtarzanie fizyki od miesiąca,sądze że wiele jedynek dla niektórych wpłynelo an to zeby zaczeli sie uczyc.Ja po nich mam srednia z fizyki 4.77(potrzebuje 5.00 zeby miec piatke na koniec >.<)
-Powtarzanie matmy od miecha,testy...testy....testy...
No i cóż mam nadzieje że to się przyda na egzaminie.

POWODZENIA INNYM GIMNAZJALISTOM!

Co po egz.?
  • Rozpoczecie komunikacji bazy danych MySQL w Rpg Modzie 2
  • Konkurs PolLogia 8 maja
  • podania do szkol cos tak 18-27 maja
  • luzzzzzzzzzzzzzzz =]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz