wtorek, 18 maja 2010

RPG mod - 12 skillów broni

Już od początku planowałem mieć duża ilość skillów (jeśli chodzi o bron) do obslugi naszego oręza.w ostatecznym rozrachunku wyszło mi az 12 skillow.Przedstawie wam skille oraz jakie bronie obejmuja :>

  1. pistol - normalny pistolecik,maly dmg.Nie wiele trzeba by go rozwinac na maxa by zdobyc bonus(o nim na koncu)
  2. Magnum - silniejszy pistolet,wiekszy maxymalny level
  3. Shotgun - obejmuje pompa i shotguna chromowanego.Mily aresnal na poczatek
  4. AutoShotgun - nie trzeba komentarzy
  5. SPAS - to jest ten drugi shotgun tier2
  6. M16 - Slabsze niz AK
  7. AK-47 - silniejsze niz M16 :D
  8. SCAR - bron pustynna(ta co strzela seriami).Trudno mi teraz powiedziec ktora z broni maszynowych bedzie najlepsza
  9. Snajperka - Normalna mysliwska snajperka.Zadaje mnostwo obrazen i ma najwiekszy maxymalny level
  10. Snajperka 2 - (nazwy skilli to hunter rifle damage skill i sniper rifle dam. skill,tutaj wygladaja bardzo podbgnie po polsku :D) Silna z duza iloscia naboi.
  11. Pistolety maszynowe - nie moglem zapomniec o naszym uzi.Mala sila ognia,lecz zabojcza ilosc argumentow mowia wszystko :].
  12. Bron do walki wrecz - kazda bron (narazie) bedzie zadawac tyle samo obrazen,jesli gracz zdobedzie jakas bron spoza zestawu to zada tyle obrazen ile bron reczna. 
Dodatkowa informacja :
Jesli zdobedziemy maxymalny level w danej umiejetnosci to otrzymujemy do jej dzialania podwojny bonus!
np :
 pistolet normalnie na 5 lvl zadaje 12 obrazen,jednakze jest to maxymalny level do jego upgrade'a, wiec zadajemy 24 obrazenia.MIODZIO!


Dodatkowe wyjasnienia :
-Niedawno znajomy nie wiedzial po co dawac tyle skilli do broni,skoro i tak beda brali tylko 2,3 umiejetnosci.To zalozenie jest wielkim BLEDEM .Chyba nie sadzicie ze dokonalbym takiego rozwalkowania na bronie gdyby to nie mialo istotnego sensu?No wiec przejde do sedna sprawy w tej kwestii,lecz nie moge tego od tak rozpoczac bez malego nawiazania do planu RPG MODA (2!) :

Po pierwsze,w rpg modzie bedziemy mogli wyroznic 3 'klasy' :
  • medyk
  • żołnierz
  • kreator
 Jak te klase bedziemy wybierac?Nijak!To wybor naszych skillow bedzie swiadczyc o wykonywanej przez nas roli,tak wlasnie!Na samym poczatku druzyny powinien stac zolnierz,napakowany w skill uzywania broni o raz odpornosci.Ale co mu po tym jesli nikt go nie uleczy?Dlatego potrzebuje medyka!Ale co z medyka jesli nie ma apteczki?Wtedy kreator stworzy mu nową!I tak w kółko różnymi polaczeniami miedzy klasowymi.
Istotą rpg moda w wypadku broni bedzie BRAK ICH SPAWNU NA MAPIE. Role dostawcow broni przejma kreatorzy ktorzy beda musieli zadbac o inwentarz swoich kompanów.No wstep zakonczony :),teraz sedno.

W rpg modzie mamy az 12 skilli,jedakze nie czesto bedzie nam w lapy wpadac drogocenna bron taka jak auto-pompa ;'(,dlaczego?
  • Po pierwsze : nie ma spawnow broni na mapie 
  • po drugie : kreatorzy nam tworza sprzet
Sadze wiec ze kazdy zolnierz powinien byc w stanie wytworzyc sobie tam jakas bron na boku(np pistolet).Ale znow pojawia sie pytanie,a co z bronia?Skoro jest tak trudna do zdobycia to po co sie meczyc ze znajdowaniem nowej?Skoro po ponownym podlaczeniu do serwa wszystko bedzie po nowemu(czyli zaczynamy z niczym).Wielka pomylka!Bron ktora trzymamy w lapskach bedzie zapisywana na serwerze!

No to tyle przyjemnego gadania o broni ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz